Jak probudit firmu ze slastného spánku?

„Haló firmo, probuďte se!“ Také tímto způsobem probouzíte vaši původně dobře rozjetou firmu, která teď nyní spí na vavřínech? Stagnuje? Zaměstnanci jsou nespokojení, ale vy nevíte čím to je, protože vždycky děláte jako vždycky? No to je právě to! Zkuste udělat něco jinak!

Mnoho podnikatelů rozjelo svou firmu dobře a snaží se ji vést pořád stejně, kámen úrazu je však v tom, že i když má firma stejnou fasádu i stejné zaměstnance doba kolem ní nespí, trh převlékl svůj kabát a i zákazníci marně vyhlížejí změnu.

Co je pro firmu důležité?

Důležité je:
• sledovat vývoj trhu a směrovat jej směrem k zákazníkovi
• dělat věci jinak, nebát se změny ve firmě – využít netradiční a kreativní postupy
• rozjet komunikaci firmy – zákazníci, nadřízení vs. podřízeni
• pečovat o své zaměstnance, stejně jako o zákazníky – věrnostní program
• uvědomit si výhody firmy a stavět na nich
• sledovat konkurenci a najít odlišnost či konkurenční výhodu
• přinášet zpětnou vazbu těm, jež jsou pro firmu důležití

Edux firemni kurz2Příběhy ze života

Pan Jedlík a jeho bistro Dáme vám příklad. Pan Jedlík má bistro již 20 let. Návštěvnost byla vždycky velká a lidé k němu rádi chodili.

Poslední dobou však firma stagnuje, zisky nejsou nic moc. Proč? Pan Jedlík dělá vždycky jako vždycky, nesleduje trh a svým zákazníkům, stejně jako zaměstnancům nabízí to samé…To, co platilo před 4 lety je dávno pryč…technologie, konkurence, změna zákazníka…. „Chtělo by to jiný pohled“, řekne si jeho syn.

Bistro vymaluje, vybaví jej novým nábytkem a sestaví nové menu i nové cenové nabídky. Novinkou je, že zákazníci mají každý pátý nápoj zdarma, zaměstnanci se teď mohou těšit z příjemných bonusů a nově se firma pana Jedlíka blýská i na facebooku. Ale syn pana Jedlíka jde ještě dále. Protože chce tátově spící firmě zajistit nějaké strategické místo na trhu, volí formu tréninků.

Díky nim bude vedení i personál vědět, jak jednat se zákazníkem, aby se k nim pořád vracel, jak vyřešit krizové situace, kterých se tu a tam seběhne až nad hlavu i jak přilákat zákazníky úplně nové.

Možná si říkáte, že je to zbytečná investice, ale nikoliv. Právě tato investice zajistí bdělost této firmy. Pan Jedlička si sice na nové bistro bude muset chvíli zvykat, ale důležitá je skutečnost, že jeho firma už nespí!

Jakými aktivitami opět nastartovat Vaši firmu?

Jak vidíte, je spousta možností, jak probudit vaši firmu. Stačí si rozmyslet strategii, vyřešit finance a hlavně vytrvale pracovat na změnách. S tím vším vám můžeme pomoct. Formou tréninků, koučování či poradenství vám poskytnete návod, jak opět efektivně podnikat. Haló firmo, je čas vstávat a vydělávat!

Doporučujeme kurzy:

Kontaktní osoba: Ing. Zdenka Tomaidesová, e-mail: info@edux.cz, tel. č. +420 723 916 559.

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/