AKTUALITA
Jak úspěšně klienta dovést k nákupu?[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Představuje prodej různých produktů či služeb nezanedbatelnou součást Vašeho zaměstnání? Je náplní Vaší práce často hovořit o sobě a o firmě, kterou zastupujete, představovat její silné stránky a vysvětlovat, v čem jste lepší než konkurence?
Pokud na tyto otázky odpovídáte kladně, mohl by být právě pro Vás užitečný kurz Psychologie prodeje a prodejní komunikace, který pořádá vzdělávací agentura EDUX, s. r. o. Dozvíte se, jak správně navázat kontakt s klientem, jak si během rozhovoru udržet jeho pozornost a jakou techniku pokládání otázek zvolit, abyste se o potřebách potenciálního klienta a jeho preferencích dozvěděli více.
Abyste byli při vedení prodejního rozhovoru úspěšní, je rovněž nutné osvojit si umění odpovídat vhodně na klientovy otázky a vyvrátit jeho případné námitky. Kromě verbálního vyjadřování ovšem hraje při prodejním rozhovoru důležitou roli rovněž Váš neverbální projev a míra empatie – schopnost odhadnout přání a požadavky klienta.
Nejde tedy jen o samotnou prezentaci, při níž představujeme výhody nabízeného produktu či služby a rozdíly oproti nabídce konkurenčních firem, ale též o schopnost aktivně naslouchat klientovi. Chceme-li pak zdárně zvládnout zakončení prodeje, musíme rovněž vědět, kdy je ta správná chvíle k uzavření jednání a podepsání objednávky či smlouvy a získat tak případně i tipy na další potenciální zákazníky.
Výše zmíněný kurz zaměřený na jednotlivé fáze prodejního rozhovoru je určený především prodejcům a obchodním zástupcům, pomůže Vám zlepšit Vaše komunikační dovednosti a získat jistotu v argumentaci. Naučí Vás vést prodejní rozhovor, správně argumentovat, vyjednávat o ceně a poznat osobnostní typologii zákazníka. Systematicky a tak, aby jste dospěli ke zdárnému konci a Vy jste se stali úspěšnými ve svém oboru.
Příprava a realizace firemních tréninků:
Ing. Z. Tomaidesová, tel.č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.
Doporučujeme kurzy pro veřejnost:
- Psychologie prodeje a prodejní komunikace
- Efektivní obchodní komunikace
- Profesionální telefonická komunikace
- Prodejní dovednosti v maloobchodě
- Asertivní komunikace v obchodní praxi – formou akce na zakázku
.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_widget_sidebar sidebar_id=“sidebar-1″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“1/1″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“40″][/vc_column][/vc_row]