[vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#9cd935″ text_color=“light“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][vc_column_text]

AKTUALITA

Jak úspěšně klienta dovést k nákupu?[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Představuje prodej různých produktů či služeb nezanedbatelnou součást Vašeho zaměstnání? Je náplní Vaší práce často hovořit o sobě a o firmě, kterou zastupujete, představovat její silné stránky a vysvětlovat, v čem jste lepší než konkurence?

Pokud na tyto otázky odpovídáte kladně, mohl by být právě pro Vás užitečný kurz Psychologie prodeje a prodejní komunikace, který pořádá vzdělávací agentura EDUX, s. r. o. Dozvíte se, jak správně navázat kontakt s klientem, jak si během rozhovoru udržet jeho pozornost a jakou techniku pokládání otázek zvolit, abyste se o potřebách potenciálního klienta a jeho preferencích dozvěděli více.

elegan_eduxAbyste byli při vedení prodejního rozhovoru úspěšní, je rovněž nutné osvojit si umění odpovídat vhodně na klientovy otázky a vyvrátit jeho případné námitky. Kromě verbálního vyjadřování ovšem hraje při prodejním rozhovoru důležitou roli rovněž Váš neverbální projev a míra empatie – schopnost odhadnout přání a požadavky klienta.

Nejde tedy jen o samotnou prezentaci, při níž představujeme výhody nabízeného produktu či služby a rozdíly oproti nabídce konkurenčních firem, ale též o schopnost aktivně naslouchat klientovi. Chceme-li pak zdárně zvládnout zakončení prodeje, musíme rovněž vědět, kdy je ta správná chvíle k uzavření jednání a podepsání objednávky či smlouvy a získat tak případně i tipy na další potenciální zákazníky.

Výše zmíněný kurz zaměřený na jednotlivé fáze prodejního rozhovoru je určený především prodejcům a obchodním zástupcům, pomůže Vám zlepšit Vaše komunikační dovednosti a získat jistotu v argumentaci. Naučí Vás vést prodejní rozhovor, správně argumentovat, vyjednávat o ceně a poznat osobnostní typologii zákazníka. Systematicky a tak, aby jste dospěli ke zdárnému konci a Vy jste se stali úspěšnými ve svém oboru.

Příprava a realizace firemních tréninků:

Ing. Z. Tomaidesová, tel.č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.

Doporučujeme kurzy pro veřejnost:

.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_widget_sidebar sidebar_id=“sidebar-1″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“1/1″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“40″][/vc_column][/vc_row]

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/