[vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#9cd935″ text_color=“light“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][vc_column_text]

AKTUALITA

Krize jako šance na změnu? Poprodejní péče[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Kvalitní péče o klienta může v době recese firmy zachránit. Zaujmout zákazníka, získat jeho pozornost a přesvědčit ho, aby si náš výrobek či službu zakoupil, je v dnešní době opravdu složité. Lidé jsou zavaleni reklamami a slevami, konkurence je vysoká a v málokterém oboru nalezneme jen pár firem, které mají poptávku zajištěnu bez většího úsilí.

Většina firem, která chce v době ekonomické krize přežít, se proto musí důsledně věnovat péči o své současné zákazníky a budovat s nimi dlouhodobý vztah, který zajistí, že se tito klienti budou ke svým oblíbeným výrobkům vracet.

Přijít o zákazníka je vždy daleko lehčí než ho získat. Špatná zkušenost klienta se  službami či výrobkem může být pro danou firmu začátkem konce, neboť negativní reklama nepotřebuje žádné finanční investice – roznese se mezi lidmi sama, rychle a snadno.

Vztah klienta k naší firmě, značce nebo zboží je křehký a jeho důvěra může skončit i kvůli zdánlivým maličkostem. Nesympatický prodejce, opožděná dodávka či nepřehledné webové stránky – to vše jsou detaily v chodu firmy, ale u zákazníků se jedná o klíčové momenty, které rozhodují o jeho chování při nákupu. Sebelepší výrobek se tedy může stát naprosto neprodejným, pokud se firma nebude věnovat  potřebám a očekáváním svých zákazníků.

O čem je kurz „Péče o klienta“?

Kurz Péče o klienta – udržování a budování si vztahu/ Poprodejní péče“, který pořádá v tomto roce ve formě firemního kurzu vzdělávací společnost EDUX, se proto zaměřuje na všechny faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu, na poprodejní péči a také na to, jak si budovat a udržet dlouhodobý vztah s klientem.

Toto praktické a v současnosti velmi aktuální školení na téma „Péče o klienta – udržování a budování si vztahu“ je určeno všem, kdo mají kontakt s klientem nejvíce na starosti, tedy např. obchodníkům, konzultantům, makléřům, pracovníkům oddělení marketingu a péče o klienty nebo pracovníkům kontaktních a zákaznických center.

Vybíráme za Vás vhodnou literaturu:

  • „Jak získávat nové zákazníky“, A. Verweyen, Grada Publishing, a.s.
  • „Rukověť profesionálního prodejce“, K.Herndl, Grada Publishing, a.s.
  • „Umění prodávat“, A. Filipová, Grada Publishing, a.s.
  • „Jak mnohem lépe prodávat“, B. Tracy, Computer Press
  • „Encyklopedie prodeje pro profesionály“, Zig Ziglar, PRAGMA
  • „Trénink obchodní komunikace“, Nicholas Bootman, nakladatelství Portál
  • „Jak získat psychickou odolnost“, G. Jones, A. Moorhouse, Grada Publishing, a.s.
  • „Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit“, A. Bradbury, Computer Press
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_widget_sidebar sidebar_id=“sidebar-1″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“1/1″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“40″][/vc_column][/vc_row]

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/