AKTUALITA
Krize jako šance na změnu? Poprodejní péče[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Kvalitní péče o klienta může v době recese firmy zachránit. Zaujmout zákazníka, získat jeho pozornost a přesvědčit ho, aby si náš výrobek či službu zakoupil, je v dnešní době opravdu složité. Lidé jsou zavaleni reklamami a slevami, konkurence je vysoká a v málokterém oboru nalezneme jen pár firem, které mají poptávku zajištěnu bez většího úsilí.
Většina firem, která chce v době ekonomické krize přežít, se proto musí důsledně věnovat péči o své současné zákazníky a budovat s nimi dlouhodobý vztah, který zajistí, že se tito klienti budou ke svým oblíbeným výrobkům vracet.
Přijít o zákazníka je vždy daleko lehčí než ho získat. Špatná zkušenost klienta se službami či výrobkem může být pro danou firmu začátkem konce, neboť negativní reklama nepotřebuje žádné finanční investice – roznese se mezi lidmi sama, rychle a snadno.
Vztah klienta k naší firmě, značce nebo zboží je křehký a jeho důvěra může skončit i kvůli zdánlivým maličkostem. Nesympatický prodejce, opožděná dodávka či nepřehledné webové stránky – to vše jsou detaily v chodu firmy, ale u zákazníků se jedná o klíčové momenty, které rozhodují o jeho chování při nákupu. Sebelepší výrobek se tedy může stát naprosto neprodejným, pokud se firma nebude věnovat potřebám a očekáváním svých zákazníků.
O čem je kurz „Péče o klienta“?
Kurz „Péče o klienta – udržování a budování si vztahu/ Poprodejní péče“, který pořádá v tomto roce ve formě firemního kurzu vzdělávací společnost EDUX, se proto zaměřuje na všechny faktory, které ovlivňují zákazníka při nákupu, na poprodejní péči a také na to, jak si budovat a udržet dlouhodobý vztah s klientem.
Toto praktické a v současnosti velmi aktuální školení na téma „Péče o klienta – udržování a budování si vztahu“ je určeno všem, kdo mají kontakt s klientem nejvíce na starosti, tedy např. obchodníkům, konzultantům, makléřům, pracovníkům oddělení marketingu a péče o klienty nebo pracovníkům kontaktních a zákaznických center.
Vybíráme za Vás vhodnou literaturu:
- „Jak získávat nové zákazníky“, A. Verweyen, Grada Publishing, a.s.
- „Rukověť profesionálního prodejce“, K.Herndl, Grada Publishing, a.s.
- „Umění prodávat“, A. Filipová, Grada Publishing, a.s.
- „Jak mnohem lépe prodávat“, B. Tracy, Computer Press
- „Encyklopedie prodeje pro profesionály“, Zig Ziglar, PRAGMA
- „Trénink obchodní komunikace“, Nicholas Bootman, nakladatelství Portál
- „Jak získat psychickou odolnost“, G. Jones, A. Moorhouse, Grada Publishing, a.s.
- „Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit“, A. Bradbury, Computer Press