Naučte se říkat ne! Asertivní komunikace. Nabídl vám někdy někdo ke koupi nějaký zájezd či výrobek, který jste ani nepotřebovali? Přesvědčoval vás někdo o kvalitách produktu, a přesto jste nedokázali odmítnout? Pozvala vás nějaká blízká osoba na akci, o niž jste neměli zájem, a přesto jste neuměli říct „ne“, abyste svého přítele nezarmoutili? Učinil vám někdy někdo nabídku, která vás nijak nelákala, přesto jste na ni přistoupili, aby se dotyčný neurazil? To jsou docela běžné situace, které zažíváme v životě.

Jak je tomu s asertivitou na pracovišti?

Váš nadřízený podrobí vaše jednání kritice a vy nejste schopni mu jeho námitky vyvrátit, i když víte, že nemá pravdu? Dostali jste se na pracovišti do konfliktu se svým kolegou a nejste schopni adekvátně reagovat, i když jste přesvědčeni o tom, že pravda je na vaší straně?

Toto je jen zlomek situací, do kterých se mnohdy dostane každý z nás. Poté, co v nich neobstojíme, následují výčitky ke své vlastní osobě, sebepodceňování a nedůvěra ve vlastní schopnosti. To vše může lehce přerůst v naprostou pasivitu a neschopnost efektivně komunikovat se svým okolím.

Pokud i vás trápí podobné problémy a chtěli byste se naučit takovým komunikačním dovednostem, jež by vám pomohly prosadit se a získat sebedůvěru v jednání s ostatními lidmi, staňte se účastníkem kurzuAsertivní komunikace pro ženy“, který pořádá vzdělávací společnost EDUX, s. r. o.

Edux firemni kurz

Firemní trénink vizuálního myšlení

Realizujeme jako firemní kurz.

Naučíte se říkat „ne“, aniž byste trpěli pocitem provinění, nepodléhat manipulaci, s nadhledem přijímat oprávněnou a slušně vyvracet neopodstatněnou kritiku a zvládat konfliktní situace. Nelze vyhovět všem. Každý z nás má spoustu problémů, které v životě řeší. Tak proč se věnovat problémům jiných lidí, pokud nechcete a ani nemusíte. Můžete odmítnout zdvořile a bez pocitu viny. Cvičením a tréninkem se naučíte odmítat bez výčitek a vnitřního napětí.

Co nám asertivita přináší do života?

Zvýšení sebedůvěry a sebejistoty, zbavíme se nejistoty, posílíme vlastní hodnotu, zkvalitníme komunikaci při jednání  s nadřízeným, kolegou, dítětem či zákazníkem.

Být asertivní totiž neznamená být agresivní a bezohledně se prosazovat, ale otevřeně vyjadřovat a vhodným způsobem prosazovat vlastní názory a nápady a umět přitom naslouchat druhým. A to by mělo být cílem každého z nás.

Doporučujeme: Komunikace mezi podřízeným a nadřízeným

Potřebujete doladit ve Vašem týmu asertivitu či vyřešit konflikty? Přemýšlíte, jak jinak komunikovat s Vašim týmem lidí? Ochutnat můžete i koučink.

Dotazy a informace: Ing. Zdenka Tomaidesová tel. č. +420 723 916 559, e-mail: info@edux.cz.

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/