[vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#9cd935″ text_color=“light“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][vc_column_text]

AKTUALITA

Úspěšný nástroj prodeje – telemarketing[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Telemarketing se stal běžnou součástí našich životů. Nevídané rozšíření mobilní sítě zvýšilo dostupnost každého z nás a dnes již považujeme za samozřejmost, že každý má telefon při ruce a můžeme s ním tak kdykoliv a s kýmkoliv hovořit. Díky této možnosti se také zároveň prohloubily nároky na tento druh komunikace.

Snad jen s výjimkou partnerských rozhovorů vždy předpokládáme, že hlas na druhém konci bude příjemný, profesionální a pomůže nám nalézt řešení či poskytne ty správné informace. Jsme proto vždy nemile překvapeni, když tomu tak není, a lze jen nevěřícně kroutit hlavou nad tím, jak daná osoba nenapravitelně zkazila dojem o sobě, své firmě či instituci.

Jak si zkrátit cestu k zákazníkovi

Telemarketing pomáhá zejména urychlit a zkrátit cestu k zákazníkovi. Firmy jej používají  k stručnému představení nabídky s cílem zaujmout klienta natolik, aby si danou službu nebo produkt rovnou objednal a koupil. Díky vysoké profesionalitě pracovníků „call center“ je telemarketing úspěšným nástrojem pro podporu prodeje. Taky i v oblasti prodeje u firem.operatorka

Ti, co v telemarketingu pracují, jsou vždy důkladně proškoleni, jak jednat se zákazníky, a neustále se pracuje na jejich rozvoji, neboť rozhovor po telefonu je obtížnější, než ostatní formy komunikace. Jednak vás není při hovoru vidět, a tím ztrácíte možnost ovlivnit situaci například výmluvnými gesty, a také nikdy nelze předvídat, jak bude člověk, s nímž právě mluvíme, reagovat na naše sdělení.

Je proto velkým uměním zvládat profesionálně jakýkoli telefonický rozhovor a zejména ten, kdy protistrana není zrovna v náladě a bojkotuje naše snahy  na něčem se domluvit.

Telemarketingové dovednosti umožňují překonat tyto překážky a dosáhnout cíle, které očekáváme. Tyto dovednosti lze využít při jakékoli komunikaci po telefonu, a proto se dnes běžně na školení a kurzy prodejních dovedností v oblasti telefonování hlásí i zaměstnanci jiných firem či úředníci z různých státních institucí.

Jak uspět mezi dalšími telefonujícími?

notes_domaNa tomto přístupu je vidět, že se ve společnosti klade čím dál větší důraz na profesionálně vedenou telefonickou komunikaci, která se dnes automaticky od nás všech vyžaduje. Nejedná se pouze o „akviziční hovory“, ale i o hovory, ve kterých obchodníci poskytují informace (pasivní hovory) o termínu dodání zboží, vyřizují reklamace či poskytují detailnější informace o prodávaných výrobích či produktech.

Pokud i vy máte zájem zdokonalit své umění telefonovat a vystupovat při něm profesionálně, využijte nabídky školení na témaProfesionální telefonická komunikace nebo Akviziční prodej po telefonu ať už ve formě otevřeného kurzu či firemního tréninku.

Kurzy zaměřené na obchodní komunikaci:

Služby poskytované v oblasti telefonování:

  • Firemní trénink – jednorázový či dlouhodobá spolupráce
  • Individuální výuka
  • Workshop – pomáhá účastníkům s jejich praktickou aplikací v praxi. Jeho obsahem je krátké shrnutí dosavadních tréninků a hlavně pak sdílení poznatků z aplikace věcí v praxi – co fungovalo, co ne a co je možno dělat jinak a lépe.
  • Analýza telefonických hovorů – přímá zpětná vazba a návrh řešení
  • Konzultace call skript – vhodné formulace
  • Koučování operátorů, obchodníků – přímo na místě/ve firmě

Dotazy a informace ohledně tréninků na zakázku na tel. č. +420 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.

 

.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_widget_sidebar sidebar_id=“sidebar-1″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“1/1″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“40″][/vc_column][/vc_row]

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/