AKTUALITA
Úspěšný nástroj prodeje – telemarketing[/vc_column_text][divider line_type=“No Line“ custom_height=“10″][/vc_column][vc_column width=“1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“3/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_column_text]Telemarketing se stal běžnou součástí našich životů. Nevídané rozšíření mobilní sítě zvýšilo dostupnost každého z nás a dnes již považujeme za samozřejmost, že každý má telefon při ruce a můžeme s ním tak kdykoliv a s kýmkoliv hovořit. Díky této možnosti se také zároveň prohloubily nároky na tento druh komunikace.
Snad jen s výjimkou partnerských rozhovorů vždy předpokládáme, že hlas na druhém konci bude příjemný, profesionální a pomůže nám nalézt řešení či poskytne ty správné informace. Jsme proto vždy nemile překvapeni, když tomu tak není, a lze jen nevěřícně kroutit hlavou nad tím, jak daná osoba nenapravitelně zkazila dojem o sobě, své firmě či instituci.
Jak si zkrátit cestu k zákazníkovi
Telemarketing pomáhá zejména urychlit a zkrátit cestu k zákazníkovi. Firmy jej používají k stručnému představení nabídky s cílem zaujmout klienta natolik, aby si danou službu nebo produkt rovnou objednal a koupil. Díky vysoké profesionalitě pracovníků „call center“ je telemarketing úspěšným nástrojem pro podporu prodeje. Taky i v oblasti prodeje u firem.
Ti, co v telemarketingu pracují, jsou vždy důkladně proškoleni, jak jednat se zákazníky, a neustále se pracuje na jejich rozvoji, neboť rozhovor po telefonu je obtížnější, než ostatní formy komunikace. Jednak vás není při hovoru vidět, a tím ztrácíte možnost ovlivnit situaci například výmluvnými gesty, a také nikdy nelze předvídat, jak bude člověk, s nímž právě mluvíme, reagovat na naše sdělení.
Je proto velkým uměním zvládat profesionálně jakýkoli telefonický rozhovor a zejména ten, kdy protistrana není zrovna v náladě a bojkotuje naše snahy na něčem se domluvit.
Telemarketingové dovednosti umožňují překonat tyto překážky a dosáhnout cíle, které očekáváme. Tyto dovednosti lze využít při jakékoli komunikaci po telefonu, a proto se dnes běžně na školení a kurzy prodejních dovedností v oblasti telefonování hlásí i zaměstnanci jiných firem či úředníci z různých státních institucí.
Jak uspět mezi dalšími telefonujícími?
Na tomto přístupu je vidět, že se ve společnosti klade čím dál větší důraz na profesionálně vedenou telefonickou komunikaci, která se dnes automaticky od nás všech vyžaduje. Nejedná se pouze o „akviziční hovory“, ale i o hovory, ve kterých obchodníci poskytují informace (pasivní hovory) o termínu dodání zboží, vyřizují reklamace či poskytují detailnější informace o prodávaných výrobích či produktech.
Pokud i vy máte zájem zdokonalit své umění telefonovat a vystupovat při něm profesionálně, využijte nabídky školení na téma „Profesionální telefonická komunikace„ nebo „Akviziční prodej po telefonu„ ať už ve formě otevřeného kurzu či firemního tréninku.
Kurzy zaměřené na obchodní komunikaci:
- Efektivní obchodní komunikace
- Mluvený projev a rétorika – hlas jediný nástroj při telefonické komunikaci
- Psychologie prodeje a prodejní komunikace
- Akviziční prodej po telefonu
- Profesionální telefonická komunikace
Služby poskytované v oblasti telefonování:
- Firemní trénink – jednorázový či dlouhodobá spolupráce
- Individuální výuka
- Workshop – pomáhá účastníkům s jejich praktickou aplikací v praxi. Jeho obsahem je krátké shrnutí dosavadních tréninků a hlavně pak sdílení poznatků z aplikace věcí v praxi – co fungovalo, co ne a co je možno dělat jinak a lépe.
- Analýza telefonických hovorů – přímá zpětná vazba a návrh řešení
- Konzultace call skript – vhodné formulace
- Koučování operátorů, obchodníků – přímo na místě/ve firmě
Dotazy a informace ohledně tréninků na zakázku na tel. č. +420 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.
.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=“1/4″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“30″][vc_widget_sidebar sidebar_id=“sidebar-1″][/vc_column][/vc_row][vc_row type=“full_width_background“ bg_position=“left top“ bg_repeat=“no-repeat“ bg_color=“#ffffff“ text_color=“dark“ text_align=“left“][vc_column width=“1/1″][divider line_type=“No Line“ custom_height=“40″][/vc_column][/vc_row]