„Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl.“,  Dave Lkhani

Proč je některý klient nesmírně upovídaný? Některý zase příliš zahleděný do sebe? Lze vyhovět všem typům zákazníka a nakonec u nich v prodeji uspět? Jak se dostat k jejich myšlenkám a tak jim porozumět? Poznat s kým máme tu čest, nám pomůže být úspěšnější nejen v obchodní sféře, ale i v osobním životě.

Pokud máte chuť si rozšířit své prodejní dovednosti právě o typologii zákazníků, tak workshop Typologie zákazníka pro obchodníky je  tím správným pro Vás. Naučíte se efektivně pracovat s daným osobnostním typem zákazníka ve prospěch uzavření obchodu.

 

BONUS oproti jiným tréninkům?
SKETCHNOTING.
Seznámíte se se skečnoutingem/vizuální poznámky aneb čmáráním a díky tomu získáte náskok před konkurencí.

Budete tak originální, zákazník si Vás a vaši nabídku zapamatuje – budete blíže k uzavření obchodů. Vyzkoušíte si, jak jednoduše  a srozumitelně dětským kreslení představit zákazníkovi svoji nabídku.

Školení doporučujeme: středně pokročilým obchodníkům. Realizujeme firemní kurz sketchnotingu pro OBCHODNÍKY:

Obsah tréninku „Typologie zákazníka pro obchodníky“:

A. Příprava obchodníka na jednání

  • Efektivní komunikace podle principů NLP/Neurolingvistické programování
  • Role asertivity v obchodní komunikaci (pasivita, agresivita, asertivita a manipulace)
  • Jak zaujmout svého zákazníka? Zkuste sketchnoting/vizuální poznámky
  • Kdy, komu a jak kreslit obchodní nabídku?
  • Jak poutavě a přitom jednoduše představit svoji obchodní nabídku?
  • Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv tzv. obout si boty klienta či čmárání přináší zjednodušování situace – zpřehlednění
  • Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, přirovnání a příběhů při jednání/odlišit se

B. Typologie zákazníka aneb osobnost mého zákazníka

  • Charakteristika jednotlivých typů – příklady z praxe
  • Cílová skupina mých produktů a služeb
  • Motivace zákazníka podle typů (osobnostní typologie)
  • Nácvik komunikace, argumentace a prezentace nabídky s ohledem na typ zákazníka
  • Práce s námitkami podle typologie zákazníka

Přínosy pro účastníka „Typologie zákazníka pro obchodníky“: 

  • Naučíte se efektivně komunikovat s ohledem na typ, motivaci a preference zákazníka
  • Vyzkoušíte si základy sketchnotingu
  • Příběhy, analogie a metafory pomáhají zaujmout a oživit prodejní komunikaci – vybraný typ klientů
  • Získáte nový pohled na prodej z hlediska typologie a kreativity
  • Odpovíte si na otázky, jak sladit vlastní typologii obchodníka vs. typologie zákazníka
  • Pochopíte, jaké máte další možnosti rozvoje v prodejních dovednostech

Realizujeme firemní trénink i jako individuální výuku. Jak úspěšně komunikovat

Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP
Specifikace kurzu. Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.
Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.
Místo konání: bude upřesněno v pozvánce kurzu

Cena kurzu: 3.500 Kč/os./den (kurz pro veřejnost)

Aktuální webináře

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/