Nechtěj být člověkem, který je úspěšný, ale člověkem, který za něco stojí.“, Albert Einstein

urz „Zvládání stresu v komunikaci“ je určeno pro každého, kdo má problém se stresem a chtěl by udělat změnu k lepšímu. Kurz je určen každému, kdo cítí nedostatky ve své komunikaci během dialogu, kdo se chce naučit rychle reagovat na partnera v dialogu, koho komunikace stresuje nebo se nachází v pracovním prostředí, kde je nadměrný tlak a stres v komunikaci se zákazníkem. Trénink může být i vhodnou prevencí před koncem roku:) Realizujeme formou akce na zakázku.

Vyzkoušíte si různé relaxační techniky, pochopíte jak zacházet se stresem a co je jeho nejčastější příčinou. Inspirujte se na blogu lektorky a NLP koučky „Chci změnu“ nebo v podcastech Zdenčin pokec – podcast úspěšných.

Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink. Doporučujeme i workshop „Zvládání trémy při mluveném projevu„.

Kurz „Zvládání stresu v komunikaci“ obsahuje:

Kurz se skládá ze dvou částí: stres a komunikace

I. Stres a stresory

  • Životní postoj a stres
  • Stresory v každodenním životě
  • Eustres, Distres – vliv na zdraví aneb o čem je rovnováha?
  • Jak vznikají stresové reakce
  • Emoce – jak s nimi začít lépe pracovat
  • Psychohygiena – duševní hygiena
  • Praktický nácvik vybraných technik, jak překonat stres
  • Kreativita cesta ke zvládání stresu

Například:
– první pomoc při stresové reakci
– metoda Kaizen – malými krůčky k velkým cílům
– NLP techniky/Neuro- lingvistické programování
– energetický kotel – naše vnitřní zdroje a jak s nimi pracovat (podcast a video)
– práce s podvědomím
– jóga pro mozek (zentangle, sketchnoting, čmárání)
– relaxační techniky
– pozitivní myšlení atd.

II. Komunikace a její nástroje

  • Sebepoznání – cesta k asertivitě
  • Asertivita a její techniky – nácvik a použití
  • Aktivní naslouchání a empatie
  • Komunikační zlozvyky při naslouchání
  • Neverbální komunikace při rozhovoru anebo jak interpretovat řeč těla
  • Vliv typologie na komunikaci

Metody výuky v kurzu Zvládání stresu v komunikaci“:

modelové komunikační situace, zážitková technika, nácvik vybraných relaxačních technik

Přínosy pro účastníky kurzu Zvládání stresu v komunikaci“:

Účastníci kurzu zjistí, jak se nejlépe prakticky i mentálně připravit na nepříjemný rozhovor, jak reagovat na kritiku, a naučí se používat slovní sebeobranu u nevhodných narážek. Osvojí si vybrané techniky a získají další inspiraci, jak se bránit stresu a obtížným situacím v komunikaci. Lépe si uvědomí, co nejvíce způsobuje stres. Získají tipy na literaturu.Realizujeme i jako firemní trénink.

Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu:

Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.

Místo konání: podle domluvy

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/