Termíny: 15.3.2018, 16.05.2018. Další termíny podle zájmu doplníme nebo na zakázku

„Obklopte se nejlepšími lidmi, které najdete, delegujte zodpovědnosti a nepřekážejte“,
Ronald Reagan

Trénink „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným“ je určen všem, kteří vedou tým a chtějí zlepšit své dovednosti a kompetence, chtějí úspěšně motivovat, rozvíjet tým a dosáhnout cílů, které mají vytyčené. Trénink lze realizovat i pro 4 účastníky. Doporučujeme projektovým manažerům, vedoucím pracovníkům, vedoucím obchodních skupin atd.

Profil absolventa workshopu „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným„:

  • Uvědomuje si své silné a slabé stránky sebe, jako vedoucího
  • Zná způsoby jak posilovat svoji autoritu
  •  Dokáže diagnostikovat svůj tým a využívat silné stránky členů týmu
  • Umí eliminovat rezervy svých lidí
  • Dokáže pracovat s postoji svých lidí
  • Využívá vhodné způsoby motivace
  • Efektivně poskytuje zpětnou vazbu
  • Ovládá základy efektivní komunikace – kdo, kdy, kde, co, jak a proč.
Komunikace

Webinář postavičky

Obsah kurzu „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným“

  • Základy komunikace – skupinová práce
  • Jak efektivně komunikovat – filtry a bariéry komunikace
  • Verbální komunikace (umění vysvětlit, zadávat úkoly)
  • Vizuální komunikace/poznámky vede k rychlejšímu pochopení
  • Neverbální komunikace (řeč těla) s propojením na nácvik modelových situací
  • Aktivní naslouchání – technika TAN
  • Správné pokládání otázek – nácvik

Self management – motivace vedoucího

  • Slabé a silné stránky komunikace
  • Plán osobního rozvoje
  • Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace – praktický nácvik
  • Podpora a rozvoj kreativity – kreativní řešení konfliktů, situací, podpora výkonnosti, rozvoj potenciálu např. brainstorming, mapa mysli
  • Kaizen, jak metodu využít k vlastnímu rozvoji
  • Práce s emoční inteligencí

Interpersonální komunikace

  • Specifika interpersonální komunikace (nadřízený, podřízený)
  • Typologie osobností podřízených a jejich motivace
  • Řízení lidí (podřízených) a motivace – skupinová práce, diskuse
  • Pochvala, hodnocení
  • Role hlasu, intonace – rétorická cvičení (důraz na kladené požadavky atd.)
  • Kritika sdělovaná – jak kritizovat (oprávněná a neoprávněná), pravidla
  • Řešení konfliktů v komunikaci – vybrané techniky NLP/pozice vnímání
  • Prosazení názoru – vhodná argumentace

Přínosy pro účastníky kurzu „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným„:

Praktické řešení reálných situací z firemní praxe formou následných cvičení. Vytvoření plánu osobního rozvoje pro změnu komunikace. Přispěje ke kvalitnější komunikaci v týmu a snižování konfliktních a stresových situací.

Doporučujeme:Asertivní komunikace pro ženy“ nebo „Typologie zákazníka pro obchodníka„. Realizujeme i jako firemní trénink. Poptejte se.

Lektor: Ing. Z. Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, Master NLP a moderátorka Zdenčin pokec- podcast úspěšných

Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.

Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.

Místo konání: Bude upřesněno v pozvánce kurzu Praha 2 nebo Praha 1

Cena kurzu: 4.000 Kč

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/