Snažte se dělat věci nejlépe na světě a svět si vyšlape cestičku k Vašim dveřím.“, Tomáš Baťa

Kurz „Prodejní dovednosti v maloobchodě“ je určený prodejnímu personálu  – obchodníkům, prodavačům. Vychází z filozofie „prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče„. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink např. i pro 2-3 účastníky.

V r. 2016 nejoblíbenější firemní kurz. Může probíhat i přímo na prodejně. Trénink je vhodný pro firmy vlastnící e-shopy, prodejny či obchůdky např. zdravé výživy, výpočetní techniky či oděvního sortimentu. Doporučujeme kurz „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“ pro obchodníky.

Základní informace ke školení:

  • Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu
  • Profesionální prodejní personál – lidský faktor prodeje v maloobchodě (maloobchodní síť)
  • Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka

Cíl kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:

motivaceEDUX

Účastník tréninku bude umět:

  • Efektivně komunikovat a zapůsobit na zákazníka (první dojem)
  • Úspěšně komunikuje podle typu osobnosti klienta/typologie zákazníka
  • Umí nabídnout i doplňkový sortiment
  • Řešit stížnosti a reklamace zákazníka
  • Umět zvládat obtížné komunikační situace
  • Dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít

Profil absolventa školení „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:

  • Je schopen si uvědomit své silné a slabé stránky jako prodejce
  • Umí efektivně řešit stížnosti a současně udržet zákazníka
  • Je schopen uvědomit si svůj postoj a pracovat s ním – „jsem jen prodejce, já tady jenom obsluhuji“
  • Využívá antistresový program pro sebe
  • Dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu

Obsah tréninku:

A.)  Prodejce – lidský faktor maloobchodu

  • Základní pravidla efektivní komunikace prodejce vs. zákazník
  • Kritická místa verbální a neverbální komunikace
  • Asertivita v obchodní praxi a její praktické využití
  • Mluvený projev a jeho kultivace
  • Zdvořilost

B.) Produkty a služby

  • Osobní zodpovědnost prodejce
  • Prodej na základě přínosů pro zákazníka
  • Doplňující a navazují prodej služby či komponentů
  • Ptejte se a diskutujte se zákazníkem – kladení otázek (typologie otázek)

C.) Reklamace, stížnosti zákazníků

  • Kdy zákazník reklamuje a kdy si stěžuje
  • Hledej důvod, hledej pocit
  • Cíl zákazníka a cíl obchodníka

Přidaná hodnota kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:

  • Vlídnost nebo lhostejnost
  • Navyšování prodeje (uselling  a croselling)
  • Loajalita a budování věrnosti zákazníka
  • Vztahový prodej – myslete na budoucnost
  • Skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situaci
  • Zákazník jako spolutvůrce řešení reklamace

Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj, Master NLP
Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.

]Místo konání: Klimentská 50, Praha 1, 101 00
Cena kurzu: 3.500 Kč/os./den kurz pro veřejnost

TERMÍN 31.01.2019

TERMÍN 13.03.2019

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/