„Manipulace je ovlivňování za účelem mého osobního prospěchu. Motivace je ovlivňování za účelem společného prospěchu“, Fred Smith
Workshop „Motivace a komunikace„ je určený pro každého, kdo chce lépe „komunikovat“ se svými kolegy, lidmi z týmu či zaměstnanci, udělat změnu k lepšímu a využívat motivační nástroje pro své okolí. Pomůžeme Vám inspirovat se a zamyslet se nad tím, jak dosahovat u zaměstnanců tzv. flow, tedy stavu, kdy zaměstnanci pracují efektivněji a kreativněji, příp. jak tohoto stavu dosáhnout u sebe. Správná motivace vede k maximálním výsledkům.
Realizujeme firemní kurzy na téma „Motivace a komunikace„.
Doporučujeme e-book „Kaizen – chci změnu“ a motivační podcasty – Zdenčin pokec – podcast úspěšných.
Cílová skupina: personalista, HR manažer, vedoucí pracovník, vedoucí obchodních skupin, majitelé firem.
Workshop „Motivace a komunikace“ je rozdělený na dvě částí:
- Motivace
- Komunikace
I. Motivace
- Základní potřeby člověka/zaměstnance
- Jak pracovat s osobnostní typologií – její role při komunikaci a motivaci zaměstnance
- Flow (plynutí) vs. syndrom vyhoření (syndrom vyhasnutí, burn – out)
- Prevence syndromu vyhoření
- Výsledky práce, jako zpětná vazba
- Kritika vs. zdravé sebevědomí
- Jak zvýšit sebevědomí
- Analýza slabých a silných stránek
- Motivace vnitřní a vnější – jak funguje a jak s ní pracovat
- Filosofie Kaizen pro změny – malými krůčky k velkým změnám anebo proč a jak funguje při změnách
- Kritika jako nástroj motivace
II. Komunikace
- Základní údaje o verbální/ neverbální komunikaci a interpretace řeči těla
- Asertivní desatero pro komunikaci
- Kouzlo kladení otázek – otevřené, uzavřené či alternativní otázky
- Komunikační zlozvyky – generalizace, vynechávání a zevšeobecňování
- Smyslové preference (vizuál, kinestetik a auditivní typ)
- Aktivní naslouchání aneb proč máme dvě uši a jedny ústa
- Vliv komunikace na život – vybrané techniky NLP /Neurolingivistického programování
- Účinná pochvala a jak ji sdělit
- Rozdíl mezi hodnocením a komplimentem
- Konstruktivní kritika a pravidla účinného kritizování
- Psychologické chyby při rozhovorech
Přínosy kurzu „Motivace a komunikace“:
Zlepšit způsob komunikace i s ohledem k typu zaměstnance a uvědomit si, že uznání nás dovede mnohem dál. Znovu připomenutí, že podle sebe nemohu soudit druhé a úspěšné vedení tedy znamená přizpůsobit se stylu a potřebám zaměstnanců. Učení skrze sdílení a zážitek. Vytvoření vlastního plánu akční rozvoje.
Metody a techniky výuky:
teoretický výklad, moderovaná skupinová diskuze, praktická cvičení, modelování reálných situací a brainstorming.
Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP
Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.
Rozsah výuky a doba konání. 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.
Místo konání: podle domluvy lze i on-line