„Prodávání se naprosto změnilo, ale týmům prodejců to nějak nikdo neřekl.“, Dave Lkhani
Proč je některý klient nesmírně upovídaný? Některý zase příliš zahleděný do sebe? Lze vyhovět všem typům zákazníka a nakonec u nich v prodeji uspět? Jak se dostat k jejich myšlenkám a tak jim porozumět? Poznat s kým máme tu čest, nám pomůže být úspěšnější nejen v obchodní sféře, ale i v osobním životě.
Pokud máte chuť si rozšířit své prodejní dovednosti právě o typologii zákazníků, tak workshop „Typologie zákazníka pro obchodníky„ je tím správným pro Vás. Naučíte se efektivně pracovat s daným osobnostním typem zákazníka ve prospěch uzavření obchodu.
BONUS oproti jiným tréninkům?
SKETCHNOTING. Seznámíte se se skečnoutingem/vizuální poznámky aneb čmáráním a díky tomu získáte náskok před konkurencí.
Budete tak originální, zákazník si Vás a vaši nabídku zapamatuje – budete blíže k uzavření obchodů. Vyzkoušíte si, jak jednoduše a srozumitelně dětským kreslení představit zákazníkovi svoji nabídku.
Školení doporučujeme: středně pokročilým obchodníkům. Realizujeme firemní kurz sketchnotingu pro OBCHODNÍKY:
Obsah tréninku „Typologie zákazníka pro obchodníky“:
A. Příprava obchodníka na jednání
- Efektivní komunikace podle principů NLP/Neurolingvistické programování
- Role asertivity v obchodní komunikaci (pasivita, agresivita, asertivita a manipulace)
- Jak zaujmout svého zákazníka? Zkuste sketchnoting/vizuální poznámky
- Kdy, komu a jak kreslit obchodní nabídku?
- Jak poutavě a přitom jednoduše představit svoji obchodní nabídku?
- Pohled na jednání s klientem z různých perspektiv tzv. obout si boty klienta či čmárání přináší zjednodušování situace – zpřehlednění
- Elegantní jazyk prodeje – využití metafor, přirovnání a příběhů při jednání/odlišit se
B. Typologie zákazníka aneb osobnost mého zákazníka
- Charakteristika jednotlivých typů – příklady z praxe
- Cílová skupina mých produktů a služeb
- Motivace zákazníka podle typů (osobnostní typologie)
- Nácvik komunikace, argumentace a prezentace nabídky s ohledem na typ zákazníka
- Práce s námitkami podle typologie zákazníka
Přínosy pro účastníka „Typologie zákazníka pro obchodníky“:
- Naučíte se efektivně komunikovat s ohledem na typ, motivaci a preference zákazníka
- Vyzkoušíte si základy sketchnotingu
- Příběhy, analogie a metafory pomáhají zaujmout a oživit prodejní komunikaci – vybraný typ klientů
- Získáte nový pohled na prodej z hlediska typologie a kreativity
- Odpovíte si na otázky, jak sladit vlastní typologii obchodníka vs. typologie zákazníka
- Pochopíte, jaké máte další možnosti rozvoje v prodejních dovednostech
Realizujeme firemní trénink i jako individuální výuku. Jak úspěšně komunikovat
Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP
Specifikace kurzu. Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu. Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.
Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.
Místo konání: bude upřesněno v pozvánce kurzu
Cena kurzu: 3.500 Kč/os./den (kurz pro veřejnost)
Aktuální webináře