Zájemci o práci, při vyplňování dotazníku jste se zasekli na políčku „vaše silná stránka”? Tak tam rovnou vyplňte „kreativita”. Ne, nebojte se, že neříkáte pravdu.

Kreativitou totiž, ač se to nezdá, ve větší či menší míře oplývají všichni. A že se tato vlastnost cení! Ve firmách je o kreativní personál rvačka. Tak ať se poperou i o vás! Že ano, firmy?!

Proč je kreativita pro firmy tak důležitá?Kreativita - Vizuální myšlení

Kreativita je pro firmu (společnost) cenná vlastnost, kterou si u svých zaměstnanců hýčká.

„Nejhorší nepřítel kreativity jsou osobní pochybnosti.“ říká Sylvia Plath americká básnířka a spisovatelka.

Kreativní člověk:

  • odolává lépe stresu
  • dokáže změnit svůj pohled na věc a tak posunout pracovní projekt k úspěchu
  • je pro firmu zárukou svěžesti.
  • zapadá i do pracovního kolektivu, který inspiruje a také posouvá dál
  • řeší s nadhledem i krizové situace a má skvělé pracovní výsledky.Ale pozor, není to jen samo sebou. Pro tohle všechno je podmínkou, že kreativitu firma (pracovní oddělení) ocení a podpoří.

Jak ve firmě kreativitu podpořit?

Aby v sobě zaměstnanec nacházel to nejlepší, měl k řešení problémů vždy svěží přístup a negativní obracel na pozitivní, je zapotřebí, aby u vedení firmy a vůbec u pracovníhoDoodle kurz EDUX kolektivu našel pochopení pro kreativní přístup. Firma jednoduše musí tomuto přístupu vyjít vstříc.

To znamená vždy vítat každý názor svého pracovníka, být otevřený i ne úplně běžným myšlenkám a pracovním postupům a očekávat tohle i od ostatních pracovníků.

Když si tohle firmy uvědomí, kreativního člověka nebudou hledat v nových životopisech, naopak si kreativní tým vytvoří z těch, které už zaměstnávají.

Na něm mimo jiné zjistíte, že v pracovním procesu lze kreativitu uplatnit téměř kdekoliv a na čemkoliv. Přitom teprve až časem (v průběhu používání) zjistíte, že kreativita boří bariéry nedorozumění, posiluje představivost, stmeluje kolektiv, přichází s novými nápady a tím vás všechny posouvá k úspěchu.

Kreativita – něco co chcete u vás ve firmě změnit?

Zkuste náš firemní trénink: Kreativita – zvyšování potenciálu a všímavosti. Už tohle je první krok ke kreativnějším zítřkům. Můžete taky trénink na kreativitu zaměřit i směrem k vizuálnímu myšlení nebo storytellingu.

Chcete se na něco zeptat?

Ing. Zdenka Tomaidesová – tel. č. +420 723 916 559, e-mail: info@edux.cz.

Doporučujeme kurzy:

Novinky EDUX vlevo

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/