6 chyb mystery shoppingu aneb jak vám pomůže zlepšit vaše služby[I vám pomůže mystery shopping zlepšit vaše služby

Mystery shopping aneb kontrolní nákup

Určitě už jste o MYSTERY SHOPPINGu nebo tzv. kontrolní nákup slyšeli. Jeho základem je najít chyby, které se v prodejně vyskytují, poukázat na ně a pak zapracovat na tom, aby se už neopakovaly, případně zavést nové, lepší a fungující postupy.

mystery shopping - komunikaceDíky mystery shoppingu zjistíte, jaké jsou rezervy ve vašem podnikání, čímž zvýšíte svůj úspěch, získáte více zákazníků a zvýšíte svůj zisk. Které chyby se mohou vyskytovat i ve vaší prodejně?

1. Prodavači nabízejí jen nejlevnější zboží
Velmi častým problémem je skutečnost, že prodavači nabízejí jen to nejlevnější zboží. Většinou i kvůli toho, že dražší zboží neumí dobře odůvodnit.

2. Prodávající personál nemůže produkty doporučit z vlastní zkušenosti, protože nemá možnost je vyzkoušet
Ať už prodáváte cokoliv, je dobré v rámci prodeje umožnit prodávajícímu personálu tento produkt vyzkoušet na vlastní kůži. Ať už se jedná o sportovní oblečení nebo cokoliv jiného, měli by být prodavači schopni mluvit o těchto produktech z vlastní zkušenosti.

3. Při setkání s turisty jsou prodavači limitováni svou omezenou slovní zásobou
Turisté, kteří se objeví ve vašem obchodě, by neměli být pro váš prodávající personál žádným překvapením. Poskytněte jim proto základní slovní zásobu k vašim produktům, jako je název, velikost atd. Učit se je mohou během pracovní doby.

4. Obchod není otevřený na čas
I o tři minuty zpožděné otevření obchodu může být pro některé vaše zákazníky odrazujícím signálem. Když zákazník zatahá za dveře a ještě není otevřeno, otočí se a nejspíš půjde ke konkurenci.

5. Prodávající personál se věnuje vlastním věcem v čase, který má věnovat zákazníkům
Během pracovní doby by měli prodavači věnovat svou plnou pozornost zákazníkům, ne si řešit osobní věci na počítači, u telefonu a tak dále.

6. Zákazníci vidí do zákulisí prodejny
To, co se odehrává v zákulisí, může na celou prodejnu házet nehezký obraz. Předejděte tomu a vše, co má být před očima zákazníka skryto, ponechejte skryto

KoučováníA co k úspěchu chybí vaší prodejně? Pojďme to společně zjistit! Objednejte si mystery shopping a zvyšte své zisky.

Dotazy nebo příprava firemního tréninku: Ing. Z. Tomaidesová, tel. č. +420 723 916 559, e-mail: info@edux.cz.

Doporučujeme kurzy:

Prodejní dovednosti v maloobchodě. Přihlásit se je možné.

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/