Jak zajistit, aby váš obchod kvetl?

Zatímco někomu zboží z pultu mizí rychlostí geparda, prodej jiných firem bychom mohli přirovnat k pomalému hlemýždi. A co vy? Jste raději pro geparda nebo pro hlemýždě? Jak zajistit, aby obchod kvetl a o vaše produkty/služby byl velký zájem? Nové nápady, energii a cesty k úspěšnému uzavření zakázek na kurzu „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“.

Jak prodáváte teď a jak můžete prodávat zítra?

Položte si otázku: „jak prodáváte teď?“. A teď si položte druhou: „jak můžete prodávat zítra?“. Pokud si myslíte, že ten další den, další týden či měsíc by vám obchody mohly jít lépe, je kurz „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“ určený právě vám!

Vám všem, kteří se nebojí pohlédnout na své silné stránky a naučit se s nimi pracovat. Těm, kteří mají odvahu bojovat se strachem a obavami. Těm, kteří chtějí opravdu poznat své zákazníky a vžít se do jejich kůže. Všem prodejcům a obchodníkům, kteří chtějí zvýšit prodej. Jak dlouho trvá než se staré návyk změní za nové? Než se vytvoří nový styl prodeje? Co proto můžete udělat? Navštívit dvoudenní kurz „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“.

Obchodník je důležitým článkem v prodejním řetězci

Ať už prodáváte elektroniku či šperky, ať už máte e-shop nebo kamennou prodejnu, k základním článkům prodeje patří obchodník – pořádně proškolený prodavač/obchodník – znalý a uplatňující psychologii prodeje a prodejní komunikace. Sklady i výstavní místo, propracovaný internetový marketing i vracející se spokojení zákazníci – to vše je pro prodej důležité.

Nejvíce ale záleží právě na prodavači. Nebo vy si snad umíte představit, že se k vám zákazník vrátí, když:
• k němu budete nevrlí a nepřivítáte ho s úsměvem,
• když se ho neptáte, co je pro něj důležité – např. u obuvi – jak preferuje barvu, výšku podpatku, materiál…
• nebudete umět řešit reklamaci,
• včas neodhalíte konflikt a nepřispěcháte s rychlým řešením,
• budete příliš vtíraví,
• budete chtít prodat za každou cenu,
•  budete projevovat naštvanost, když hned nekoupí,
• o zákazníka nebudete jevit zájem?

Kurz „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“  v jednom dni se naučíte porozumět sobě, v tom druhém se pak zaměříte na vaše zákazníky! Ze zkušeností dobře víme, že to, co obchodníkům a prodejcům chybí k úspěšnému prodeji je motivace. Pro prodej nevhodné je i přenášení vlastních postojů na zákazníka nebo dokonce strach a obavy. A právě proto jsme kurz rozdělili na dva dny. V jednom dni se obchodník naučí porozumět a pracovat sám se sebou. V tom druhém se (s nově získanými poznatky o sobě) bude věnovat zákazníkům.

Tak co, přijdete?

Nakopnout svoji motivaci, získat užitečné informace o nových trendech a o tom, jak zvýšit prodej a budovat vztah se zákazníkem tak, aby příště nakoupil. Je jedno, zda na kurz půjdete jako obchodník/prodejce sám za sebe a nebo zda na kurz „jako šéf“ vyšlete své zaměstnance.

Obchod - komunikace v obchoděV kurzu – Psychologie prodeje se mimo jiné naučíte:
• naplno využít „Paretovo pravidlo 80:20″,
• vybudovat si dlouhodobý vztah s klientem,
• překonat strach z odmítnutí,
• upoutat zájem zákazníka,
• odhalit, jaký druh strachu mi bránit úspěšně prodávat (strach z neznáma, nejsem dost dobrý jako obchodník)
• naučit se empatii (co mám rád když já nakupuji, co by se mi ještě líbilo….)
• vybudovat získat si důvěru ( pak mohu radit a doporučovat) si k zákazníkovi důvěru, díky tomu ji ve finále vybuduji)
• reagovat na zákazníkovy argumenty a mnoho dalšího!

Tak chcete oživit motivaci obchodníků, aby navyšovali prodej? Využijte firemní trénink k tomu, aby se obchodníci uvědomili, co dělají dobře, v čem dalším se mohou zlepšit a čemu se vyhýbat, protože to nevede k dalšímu prodeji. Využijte naši nabídku ještě předtím, než začnou Vánoce a s nimi i nákupní horečky! Nevyhovuje vám tento kurz? Ozvěte se, vytvoříme vám trénink na zakázku pro vaše obchodníky!

Doporučujeme kurzy:

[add_to_cart id=“10747″ style=“padding:0px; background:#f5f5f5″]

Firemní tréninky a dotazy: Ing. Z. Tomaidesová, tel. č. 723 916 559.

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/