telefonická komunikace a jak k ní přistupovat? Znáte zabijáky vaší telefonické komunikace? Dostaňte je dřív, než oni dostanou vás! Poznejte je! Zlepšete své telefonní dovednosti tím, že poznáte příčiny, které negativním způsobem ovlivňují vaši telefonní komunikaci. Jak co nejlépe nabídnout produkt, vyhovět zákazníkovi nebo zachovat krédo firmy i v nepříjemných situacích jako je reklamace?

To a mnohem více se dozvíte v kurzu Akviziční prodej po telefonu a Profesionální telefonická komunikace, které se hodí pro všechny, jež chtějí ze svého telefonního hovoru vytěžit maximum. Neztrácejte čas nekonečným žvatláním, zvedněte telefon, vytočte číslo a prodejte produkt/službu bez nadsázky, přehánění, lhaní a uprošování zákazníka.

telefonická komunikace - kurzy8 zabijáků telefonické komunikace

Mějte zdravé sebevědomí – při telefonním hovoru je zdravé sebevědomí potřebnější, než si myslíte. Kámen úrazu při telefonním hovoru nejčastěji představuje nedostatek důvěry. Kurz vás naučí jak věřit v sebe i v produkt. Zvládnutím této techniky výrazně zvýšíte vaše prodejní dovednosti.

Odlište se od konkurence – možná, že používáte stejné obraty jako vaše konkurence, obraty, na které jsou příjemci již zvyklí, dokonce i alergičtí a pokaždé, když uslyší známou nabídku, ve většině případů zavěsí. Odlište se a zajistěte si zvědavost i větší přízeň zákazníků.

Poznejte svého zákazníka, využijte typologii osobnosti – víte, kdo s vámi visí na drátě? To je totiž velice zásadní. Poznejte svého zákazníka a nabídněte mu takový produkt, který potřebuje. Počítejte s tím, že si starší lidé nerozumí s počítačovou dobou, třeba si neumí produkt objednat po internetu. Jednejte podle toho!

Zajímejte se – příčinou, která může rušit telefonní hovor je nedostatek zájmu. Zajímejte se! Nejen o váš prodej, nýbrž hlavně o zákazníka a jeho potřeby.

Naučte se jednat s vulgárním zákazníkem – ne všichni zákazníci mají vytříbené vystupování, a to i přesto, že se jim snažíte co možná nejvíce pomoct. Takového vulgárního zákazníka byste nejraději poslali ke konkurenci…co ale tenhle problém vyřešit profesionálně? Naučte se, jak najít společnou řeč i s nevybíravě komunikujícím zákazníkem.

Řešte problémy s grácií – ne vždy je lehké řešit problémy na dálku a po telefonu. Třeba taková špatně provedená reklamace je jednou z hlavních příčin rušících telefonní spojení. Trvejte na zavedeném postupu vaší reklamace, zároveň však zákazníka uklidněte a slibte mu rychlé vyřešení problému.

Sami sebe si poslechněte – k povinné přípravě každého telefonního prodejce patří poslechnutí si sama sebe. Jak v telefonu zníte? Mluvíte příliš rychle, fádně, tiše? Nahrávejte svůj hlas a postupně ho vylepšujte. Pamatujte, že právě hlas je vaším hlavním prodejním nástrojem.

Hlídejte si délku hovoru – příliš dlouhý hovor může být další, rozhodně však ne poslední příčinou, která ruší vaše telefonní spojení. Nezdržujte svého zákazníka příliš dlouhým mluvením, zavěste v tu správnou dobu!

Zabijáci telefonní komunikace, znáte je? Dostaňte je dřív, než oni dostanou vás. Přihlaste se do kurzu, jež vás provede špatnými návyky při telefonování, eliminuje je a navede vás na cestu profesionality.

telefonická komunikace – kurzy pro vás:telefonická komunikace - motivace

Dotazy na firemní tréninky: Ing. Zdenka Tomaidesová, tel. č. +420 723 916 559.

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/