Jak dosáhnout úspěšné komunikace mezi nadřízeným a podřízeným?

Komunikace mezi nadřízením a podřízeným – pozvánka

Myslíte si o sobě, že jste schopný, spravedlivý a kreativní vedoucí týmu? Promlouváte k zaměstnancům cíleně anebo jim necháváte spíše volnou ruku? Dokážete ocenit snahu a schopnosti všech svých podřízených anebo zadáváte nejlepší úkoly vybraným oblíbencům? Snažíte se podřízené motivovat anebo s nimi spíše manipulujete? Umíte přiznat svou chybu a omluvit se? Myslíte si, že jste schopni vykonávat své postavení s patřičným respektem anebo z vás mají podřízení legraci?

Když chybí pevná půda pod nohama

Příjemné pracoviště bez konfliktů a spokojení zaměstnanci rovná se 100 % odvedená práce. Jste schopni řešit efektivně rozpory mezi mladšími a staršími kolegyněmi? Umíte zkrotit jejich problémy a přinutit je ke slušnému chování? Věkový rozdíl pracovníků patří k nejčastějším projevům nenávisti mezi kolegy. Závidí si, šikanují se a urážejí. Jak sjednat pořádek a vytvořit tak vyrovnané pracoviště?

Odhalte slabá a silná místa komunikace

Úspěšný vedoucí je klíčový článek pracovního týmu. Jeho úkolem je odhalit typologii zaměstnanců. Je odpovědný za bezproblémový chod pracoviště například v mobbingu. Máte v kanceláři schopného podřízeného, který svým chováním zesměšňuje, pomlouvá a kritizuje své kolegy. Je skoro nemožné s ním profesně spolupracovat? Znemožňuje jim tak profesionální výkon práce. Jak byste takovou situaci řešili? Nemůžete mu vytnout dokonale propracované úkoly. Jak mu promluvit do duše, aby své chování změnil? Pokud zklame jeden článek týmu, také výkony ostatních podřízených poklesnou.

Máte dotazy? Volejte paní Ing. Z. Tomaidesovou, tel. č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.

Buďte vždy jeden krok dopředu

Jak reagovat na porážku, trapas, urážku anebo naopak kompliment? Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace, si osvojíte v praktických cvičeních. Naučte se své zaměstnance motivovat a přiblížit jim kreativní myšlení. Podpoříte jejich chuť do práce a tím jejich výkonnost. Pracujte s emoční inteligencí, naučte se kritizovat, chválit a prosazovat svůj názor vhodnou argumentací. Zúčastněte se kurzu Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným a přesvědčte se o svých schopnostech i vůdčím nasazení. Možná zjistíte, co děláte špatně a své negativní stránky odstraníte.

Dotazy ke kurzům: Ing. Zdenka Tomaidesová, tel. č. 723 916 559 nebo e-mail: tomaidesova@edux.cz, články na blogu osobního rozvoje Chci změnu.

Doporučujeme kurzy:

Komunikace mezi nadřízením a podřízeným

Myslíte si o sobě, že jste schopný, spravedlivý a kreativní vedoucí týmu? Promlouváte k zaměstnancům cíleně anebo jim necháváte spíše volnou ruku? Dokážete ocenit snahu a schopnosti všech svých podřízených anebo zadáváte nejlepší úkoly vybraným oblíbencům? Snažíte se podřízené motivovat anebo s nimi spíše manipulujete? Umíte přiznat svou chybu a omluvit se? Myslíte si, že jste schopni vykonávat své postavení s patřičným respektem anebo z vás mají podřízení legraci?

Když chybí pevná půda pod nohama

Příjemné pracoviště bez konfliktů a spokojení zaměstnanci rovná se 100 % odvedená práce. Jste schopni řešit efektivně rozpory mezi mladšími a staršími kolegyněmi? Umíte zkrotit jejich problémy a přinutit je ke slušnému chování? Věkový rozdíl pracovníků patří k nejčastějším projevům nenávisti mezi kolegy. Závidí si, šikanují se a urážejí. Jak sjednat pořádek a vytvořit tak vyrovnané pracoviště?

Odhalte slabá a silná místa komunikace

Úspěšný vedoucí je klíčový článek pracovního týmu. Jeho úkolem je odhalit typologii zaměstnanců. Je odpovědný za bezproblémový chod pracoviště například v mobbingu. Máte v kanceláři schopného podřízeného, který svým chováním zesměšňuje, pomlouvá a kritizuje své kolegy. Je skoro nemožné s ním profesně spolupracovat? Znemožňuje jim tak profesionální výkon práce. Jak byste takovou situaci řešili? Nemůžete mu vytnout dokonale propracované úkoly. Jak mu promluvit do duše, aby své chování změnil? Pokud zklame jeden článek týmu, také výkony ostatních podřízených poklesnou.

Máte dotazy? Volejte paní Ing. Z. Tomaidesovou, tel. č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz.

Buďte vždy jeden krok dopředu

Jak reagovat na porážku, trapas, urážku anebo naopak kompliment? Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace, si osvojíte v praktických cvičeních. Naučte se své zaměstnance motivovat a přiblížit jim kreativní myšlení. Podpoříte jejich chuť do práce a tím jejich výkonnost. Pracujte s emoční inteligencí, naučte se kritizovat, chválit a prosazovat svůj názor vhodnou argumentací. Zúčastněte se kurzu Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným a přesvědčte se o svých schopnostech i vůdčím nasazení. Možná zjistíte, co děláte špatně a své negativní stránky odstraníte.

Dotazy ke kurzům: Ing. Zdenka Tomaidesová, tel. č. 723 916 559 nebo e-mail: tomaidesova@edux.cz, články na blogu osobního rozvoje Chci změnu.

Doporučujeme kurzy:

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/