Efektivní komunikace v eshop – trénink. Chcete zkvalitnit telefonické hovory se zákazníky ve vašem e-shopu? Navýšit stávají prodej (croselling či příprodej nebo upselling prodej dalších služeb stávajícímu zákazníkovi) prodejem dalších doplňků či souvisejících produktů? Získat nové podněty a motivaci pro úspěšné zvládání telefonických hovorů se svými zákazníky? Standardizovat hovory ve vašem týmu?

Je jedno, zda prodáváte produkty, poskytujete poradenství anebo pracujete na reklamacích zboží, důležité je zajímat se o potřeby zákazníka a nalézt pro něj vyhovující řešení.

Na co se zaměříme v kurzu „Efektivní komunikace v e-shopu“?

Díky rozboru nahrávek telefonických hovorů se naučíte se rozeznat typ zákazníka, se kterým mluvíte. Tato znalost vám umožní cíleně argumentovat při námitkách klienta, vést efektivněji hovor a i navýšit stávající objednávku, uspět při řešení nepříjemných situací, zanechat příznivý dojem a řešit s klientem i ožehavé situace.

Někdy je potřeba svůj přístup v telefonování vylepšit a někdy dokonce i celkem změnit. Mění se situace na trhu, mění se očekávání zákazníka i zákazník sám. Změna nefunguje hned najednou. Je potřeba na ní postupně a vytrvale pracovat. Výsledky změněného přístup v komunikaci se dostaví v podobě spokojenosti zákazníků, doporučování, hodnocením e-shopu na internetu a zvyšování obratu.

V čem vám trénink „Efektivní komunikace v e-shopu“ pomůže?

Z tréninku „Efektivní komunikace v e-shopu“ odejděte s vlastním plánem akčního rozvoje, kterého nastavení budete moci s lektorkou probrat. Budete přesně vědět, na čem dále pracovat a jak si nastavit kroky v zdokonalování komunikace s klientem, abyste nastaveného cíle dosáhli. Jaké slovní formulace pilovat nebo jakým se naopak vyhýbat. Jak přistupovat k řešení reklamace, která je důležitou součástí péče o zákazníka.

Provozujete e-shop a přemýšlíte o tréninku pro své pracovníky? Chcete se přístupem svých operátorů odlišit od dalších tisícovek e-shopů? Posilnit si jméno e-shopu a profesionalitu svých pracovníků?

Zavolejte na tel.  č. 723 916 559, kontaktní osoba paní Ing. Z. Tomaidesová. Firemní tréninky probíhají v Praze i po celé ČR podle domluvy i v sobotu.  Lze je kombinovat i s koučováním přímo na pracovišti.

Co získáte ze školení „Efektivní komunikace v e-shopu“?

– konkrétní rady a tipy, jak zvyšovat úspěšnost telefonického hovoru
– nácvik vhodných slov pro komunikaci a jak si udržovat slovní pohotovost
– seznámíte se s principem asertivity v obchodě a jak ji využívat v jednání se zákazníkem
– obdržíte podněty, jak si sestavit vhodnou strukturu telefonického hovoru
– společně si proberete nejčastější formulace emailů, které posíláte klientům
– asertivní techniky vhodné v případech, kdy si zákazník stěžuje
– získáte cvičení, které vám pomůže zlepšit hlasový projev díky němuž přesvědčíte zákazníky
–  jak využít svůj hlas jako jediný nástroj v hovoru (důležitost tempa řeči, intonace)
– podněty, jak co nejlépe prezentovat produkt či službu na základě přínosů
– důvody, proč se vyhýbat odborným slovům, zdrobnělinám či superlativům
– poznatky, jak rozpoznat typ zákazníka a vést s ním rozhovor
– získáte pár tipů, jak zvládat stresové situace, reklamace a co platí na rozzuřené zákazníky
– jak pracovat s metodou UZI a dozvíte se, co skrývá za zkratkou

Pro koho bude školení užitečné?

–    pracovníky zákaznických linek v e-shopech
–    začínající pracovníky obchodních oddělení nebo zásilkových obchodů
–    pokročilejší pracovníky, kteří chtějí vylepšovat svou komunikaci s klienty
–    asistenty obchodních oddělení

Tipy na e-book „Kaizen – chci změnu“ o tom, jak si nastavit a realizovat změny v návycích, životě, vztazích či v obchodních přístupech a o hledání motivace. Články na posílení motivace a osobní rozvoj najdete na blogu „Chci změnu„.

Tréninky z oblasti telefonické komunikace:

Zavolejte a pomůžeme Vám zařadit konkrétní tipy a rady do praxe

S přípravou, dotazy a organizací tréninku se obracejte na Ing. Z. Tomaidesovou tel. č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz. Reference na realizované výuky a tréninky.

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/