Efektivní komunikace v eshop – trénink. Chcete zkvalitnit telefonické hovory se zákazníky ve vašem e-shopu? Navýšit stávají prodej (croselling či příprodej nebo upselling prodej dalších služeb stávajícímu zákazníkovi) prodejem dalších doplňků či souvisejících produktů? Získat nové podněty a motivaci pro úspěšné zvládání telefonických hovorů se svými zákazníky? Standardizovat hovory ve vašem týmu?
Je jedno, zda prodáváte produkty, poskytujete poradenství anebo pracujete na reklamacích zboží, důležité je zajímat se o potřeby zákazníka a nalézt pro něj vyhovující řešení.
Na co se zaměříme v kurzu „Efektivní komunikace v e-shopu“?
Díky rozboru nahrávek telefonických hovorů se naučíte se rozeznat typ zákazníka, se kterým mluvíte. Tato znalost vám umožní cíleně argumentovat při námitkách klienta, vést efektivněji hovor a i navýšit stávající objednávku, uspět při řešení nepříjemných situací, zanechat příznivý dojem a řešit s klientem i ožehavé situace.
Někdy je potřeba svůj přístup v telefonování vylepšit a někdy dokonce i celkem změnit. Mění se situace na trhu, mění se očekávání zákazníka i zákazník sám. Změna nefunguje hned najednou. Je potřeba na ní postupně a vytrvale pracovat. Výsledky změněného přístup v komunikaci se dostaví v podobě spokojenosti zákazníků, doporučování, hodnocením e-shopu na internetu a zvyšování obratu.
V čem vám trénink „Efektivní komunikace v e-shopu“ pomůže?
Z tréninku „Efektivní komunikace v e-shopu“ odejděte s vlastním plánem akčního rozvoje, kterého nastavení budete moci s lektorkou probrat. Budete přesně vědět, na čem dále pracovat a jak si nastavit kroky v zdokonalování komunikace s klientem, abyste nastaveného cíle dosáhli. Jaké slovní formulace pilovat nebo jakým se naopak vyhýbat. Jak přistupovat k řešení reklamace, která je důležitou součástí péče o zákazníka.
Provozujete e-shop a přemýšlíte o tréninku pro své pracovníky? Chcete se přístupem svých operátorů odlišit od dalších tisícovek e-shopů? Posilnit si jméno e-shopu a profesionalitu svých pracovníků?
Zavolejte na tel. č. 723 916 559, kontaktní osoba paní Ing. Z. Tomaidesová. Firemní tréninky probíhají v Praze i po celé ČR podle domluvy i v sobotu. Lze je kombinovat i s koučováním přímo na pracovišti.
Co získáte ze školení „Efektivní komunikace v e-shopu“?
– konkrétní rady a tipy, jak zvyšovat úspěšnost telefonického hovoru
– nácvik vhodných slov pro komunikaci a jak si udržovat slovní pohotovost
– seznámíte se s principem asertivity v obchodě a jak ji využívat v jednání se zákazníkem
– obdržíte podněty, jak si sestavit vhodnou strukturu telefonického hovoru
– společně si proberete nejčastější formulace emailů, které posíláte klientům
– asertivní techniky vhodné v případech, kdy si zákazník stěžuje
– získáte cvičení, které vám pomůže zlepšit hlasový projev díky němuž přesvědčíte zákazníky
– jak využít svůj hlas jako jediný nástroj v hovoru (důležitost tempa řeči, intonace)
– podněty, jak co nejlépe prezentovat produkt či službu na základě přínosů
– důvody, proč se vyhýbat odborným slovům, zdrobnělinám či superlativům
– poznatky, jak rozpoznat typ zákazníka a vést s ním rozhovor
– získáte pár tipů, jak zvládat stresové situace, reklamace a co platí na rozzuřené zákazníky
– jak pracovat s metodou UZI a dozvíte se, co skrývá za zkratkou
Pro koho bude školení užitečné?
– pracovníky zákaznických linek v e-shopech
– začínající pracovníky obchodních oddělení nebo zásilkových obchodů
– pokročilejší pracovníky, kteří chtějí vylepšovat svou komunikaci s klienty
– asistenty obchodních oddělení
Tipy na e-book „Kaizen – chci změnu“ o tom, jak si nastavit a realizovat změny v návycích, životě, vztazích či v obchodních přístupech a o hledání motivace. Články na posílení motivace a osobní rozvoj najdete na blogu „Chci změnu„.
Tréninky z oblasti telefonické komunikace:
- Akviziční prodej po telefonu
- Profesionální telefonická komunikace 17.10.2018
- Prodejní dovednosti v maloobchodě
Zavolejte a pomůžeme Vám zařadit konkrétní tipy a rady do praxe
S přípravou, dotazy a organizací tréninku se obracejte na Ing. Z. Tomaidesovou tel. č. 723 916 559, e-mail: tomaidesova@edux.cz. Reference na realizované výuky a tréninky.