Znalost typologie zákazníka vám pomůže uzavřít více zakázek. Myslíte si, že o obchodování a precizní nabídce svého produktu víte úplně všechno anebo máte chuť se v roli obchodníka ještě více zdokonalit?
Prahnete po prezentaci svého zboží anebo služeb tak, aby o ně byl nevídaný zájem? Toužíte se naučit poznat typ zákazníka a dostat se tak k jeho skutečnému přání? Oslovujete nové uchazeče o práci pomocí databáze životopisů a potřebujete získat kvalitního zaměstnance? Využíváte k oslovení zákazníků jednoduché kresby? Slyšeli jste o skečnoutingu? I tady je využití. Máte e-shop, kdy potřebujete komunikovat se svými klienty a odpovídat na jejich dotazy? Jezdíte po zákaznících a chcete zvýšit úspěšnost uzavřených zakázek?
V kurzu Typologie zákazníka pro obchodníka se naučíte jednat, realizovat a vylepšovat se ve svých obchodnických a komunikačních schopnostech. Osvojte si techniky prodeje a naučíte se vhodně argumentovat i s ohledem na typ zákazníka. Zajímá vás o něco více psychologie zákazníka, využijte trénink – Psychologie prodeje a prodejní komunikace.
Připravte si svoji komunikační strategii
Považujete se za dobrého obchodníka? Ověřte si to na kurzech „Typologie zákazníka pro obchodníka„. Charakterizujte si své klienty díky příkladům z praxe. Jen tak si nacvičíte způsob kladení otázek vhodným k danému typu člověka.
Víte, jaké jsou nejčastější skupiny vašich zákazníků? Jednáte s člověkem, který se dovede rozhodovat a umí nést riziko i přijmout odpovědnost? nebo jednáte s člověkem, který chce mít pravdu, usiluje neustále o moc? Je často netrpělivý, nemá dost času, rád soutěží a je energický? Co klient, který nedovede a nechce riskovat a nechce se odlišovat od druhých ani vybočovat z řady?
Rozpoznejte je a podle svého zjištění je motivujte, argumentujte a vhodně komunikujte. Harmonický vztah mezi prodejcem a zákazníkem je nad zlato. Jen úspěšný prodejce se umí dostat svému klientovi pod kůži!
Problémy se dají řešit v klidu
Řešení konfliktů patří především do obchodní sféry. Zákazník se může cítit podveden anebo ošizen. Nacvičte si argumentace, abyste uměli reagovat na jeho námitky a postoje. Poznejte motivaci svého zákazníka. Slušná a srozumitelná komunikace se zákazníkem vede k jednoznačnému úspěchu prodeje. Ne všichni prodejci umí svého klienta zařadit a neumí tedy rozpoznat jeho skutečné potřeby.
Myslíte si, že je dobré připravit si obchodní strategii předem? Naučte se to a úspěch bude viditelný! Přemýšleli jste někdy o tom, že osobnost prodejce je nesourodá s osobností klienta? Jak to říci? Každý si mele svoji písničku a neumějí se domluvit. Naučte se pracovat i se svými nedostatky a zařaďte porozumění, asertivní chování a nekonfliktnost divého projevu.
Cesta k úspěchu nemusí být složitá
Přemýšleli jste někdy nad tím, co vlastně zákazník doopravdy potřebuje? Co ho vede k tomu, aby výrobek koupil? Zapojte vizuální, sluchové i kinetické myšlení. Vciťte se do role kupujícího a rozšiřte si své obzory.
Třeba dojdete k cíli, v čem své služby vylepšit. Motivujte se svými úspěchy! Stanovte si své cíle! Jen s velkými nároky dosáhnete absolutní spokojenosti. Naučte se mluvit elegantně a příjemně. První dojem dělá také velké divy!
Doporučujeme kurzy – lze domluvit i na zakázku:
- Psychologie prodeje a prodejní komunikace
- Typologie zákazníka pro obchodníka
- Vyzkoušejte sketchnoting v obchodě
- Prodejní dovednosti v maloobchodě
- Profesionální telefonická komunikace
- Koučování obchodníků
Dotazy ke kurzům: Ing. Zdenka Tomaidesová, tel. č. 723 916 559, e-mail: info@edux.cz.