Termíny: 15.3.2018, 16.05.2018. Další termíny podle zájmu doplníme nebo na zakázku
„Obklopte se nejlepšími lidmi, které najdete, delegujte zodpovědnosti a nepřekážejte“,
Ronald Reagan
Trénink „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným“ je určen všem, kteří vedou tým a chtějí zlepšit své dovednosti a kompetence, chtějí úspěšně motivovat, rozvíjet tým a dosáhnout cílů, které mají vytyčené. Trénink lze realizovat i pro 4 účastníky. Doporučujeme projektovým manažerům, vedoucím pracovníkům, vedoucím obchodních skupin atd.
Profil absolventa workshopu „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným„:
- Uvědomuje si své silné a slabé stránky sebe, jako vedoucího
- Zná způsoby jak posilovat svoji autoritu
- Dokáže diagnostikovat svůj tým a využívat silné stránky členů týmu
- Umí eliminovat rezervy svých lidí
- Dokáže pracovat s postoji svých lidí
- Využívá vhodné způsoby motivace
- Efektivně poskytuje zpětnou vazbu
- Ovládá základy efektivní komunikace – kdo, kdy, kde, co, jak a proč.
Obsah kurzu „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným“
- Základy komunikace – skupinová práce
- Jak efektivně komunikovat – filtry a bariéry komunikace
- Verbální komunikace (umění vysvětlit, zadávat úkoly)
- Vizuální komunikace/poznámky vede k rychlejšímu pochopení
- Neverbální komunikace (řeč těla) s propojením na nácvik modelových situací
- Aktivní naslouchání – technika TAN
- Správné pokládání otázek – nácvik
Self management – motivace vedoucího
- Slabé a silné stránky komunikace
- Plán osobního rozvoje
- Vybrané techniky, jak zvládat stresové situace – praktický nácvik
- Podpora a rozvoj kreativity – kreativní řešení konfliktů, situací, podpora výkonnosti, rozvoj potenciálu např. brainstorming, mapa mysli
- Kaizen, jak metodu využít k vlastnímu rozvoji
- Práce s emoční inteligencí
Interpersonální komunikace
- Specifika interpersonální komunikace (nadřízený, podřízený)
- Typologie osobností podřízených a jejich motivace
- Řízení lidí (podřízených) a motivace – skupinová práce, diskuse
- Pochvala, hodnocení
- Role hlasu, intonace – rétorická cvičení (důraz na kladené požadavky atd.)
- Kritika sdělovaná – jak kritizovat (oprávněná a neoprávněná), pravidla
- Řešení konfliktů v komunikaci – vybrané techniky NLP/pozice vnímání
- Prosazení názoru – vhodná argumentace
Přínosy pro účastníky kurzu „Komunikace mezi nadřízeným a podřízeným„:
Praktické řešení reálných situací z firemní praxe formou následných cvičení. Vytvoření plánu osobního rozvoje pro změnu komunikace. Přispěje ke kvalitnější komunikaci v týmu a snižování konfliktních a stresových situací.
Doporučujeme: „Asertivní komunikace pro ženy“ nebo „Typologie zákazníka pro obchodníka„. Realizujeme i jako firemní trénink. Poptejte se.
Lektor: Ing. Z. Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, Master NLP a moderátorka Zdenčin pokec- podcast úspěšných
Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.
Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.
Místo konání: Bude upřesněno v pozvánce kurzu Praha 2 nebo Praha 1
Cena kurzu: 4.000 Kč