„Snažte se dělat věci nejlépe na světě a svět si vyšlape cestičku k Vašim dveřím.“, Tomáš Baťa
Kurz „Prodejní dovednosti v maloobchodě“ je určený prodejnímu personálu – obchodníkům, prodavačům. Vychází z filozofie „prodejna je pro zákazníky, kterým je věnována pozornost a péče„. Lze si domluvit i individuální výuku nebo firemní trénink např. i pro 2-3 účastníky.
V r. 2016 nejoblíbenější firemní kurz. Může probíhat i přímo na prodejně. Trénink je vhodný pro firmy vlastnící e-shopy, prodejny či obchůdky např. zdravé výživy, výpočetní techniky či oděvního sortimentu. Doporučujeme kurz „Psychologie prodeje a prodejní komunikace“ pro obchodníky.
Základní informace ke školení:
- Výborná péče o zákazníka je tou nejlepší přidanou hodnotou produktu
- Profesionální prodejní personál – lidský faktor prodeje v maloobchodě (maloobchodní síť)
- Řešení reklamace je velmi důležitou součástí péče o zákazníka
Cíl kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:
Účastník tréninku bude umět:
- Efektivně komunikovat a zapůsobit na zákazníka (první dojem)
- Úspěšně komunikuje podle typu osobnosti klienta/typologie zákazníka
- Umí nabídnout i doplňkový sortiment
- Řešit stížnosti a reklamace zákazníka
- Umět zvládat obtížné komunikační situace
- Dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktům a snaží se jim předejít
Profil absolventa školení „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:
- Je schopen si uvědomit své silné a slabé stránky jako prodejce
- Umí efektivně řešit stížnosti a současně udržet zákazníka
- Je schopen uvědomit si svůj postoj a pracovat s ním – „jsem jen prodejce, já tady jenom obsluhuji“
- Využívá antistresový program pro sebe
- Dokáže rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu
Obsah tréninku:
A.) Prodejce – lidský faktor maloobchodu
- Základní pravidla efektivní komunikace prodejce vs. zákazník
- Kritická místa verbální a neverbální komunikace
- Asertivita v obchodní praxi a její praktické využití
- Mluvený projev a jeho kultivace
- Zdvořilost
B.) Produkty a služby
- Osobní zodpovědnost prodejce
- Prodej na základě přínosů pro zákazníka
- Doplňující a navazují prodej služby či komponentů
- Ptejte se a diskutujte se zákazníkem – kladení otázek (typologie otázek)
C.) Reklamace, stížnosti zákazníků
- Kdy zákazník reklamuje a kdy si stěžuje
- Hledej důvod, hledej pocit
- Cíl zákazníka a cíl obchodníka
Přidaná hodnota kurzu „Prodejní dovednosti v maloobchodě“:
- Vlídnost nebo lhostejnost
- Navyšování prodeje (uselling a croselling)
- Loajalita a budování věrnosti zákazníka
- Vztahový prodej – myslete na budoucnost
- Skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situaci
- Zákazník jako spolutvůrce řešení reklamace
Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj, Master NLP
Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu. Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.
Rozsah výuky a doba konání: 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.
]Místo konání: Klimentská 50, Praha 1, 101 00
Cena kurzu: 3.500 Kč/os./den kurz pro veřejnost
TERMÍN 31.01.2019
TERMÍN 13.03.2019