„Vítězství není všechno, ale vůle k vítězství ano.“, Zig Ziglar

Zavádíte nový produkt či službu? Telefonují Vaší obchodníci již delší dobu stejným způsobem? Zaučujete nového pracovníka? Trh se změnil, stejně i Vaši zákazníci a jejich očekávání. Nastal čas na změnu – změnit styl telefonování proto, abyste obchodníci uspěli. Jak nastartovat nový způsob telefonování?

Přijďte do kurzu Akviziční prodej po telefonu je věnovaný obchodníkům, prodejcům, kteří se věnují vyhledávání nových klientů, sjednávání schůzek a prodeji zboží a produktů po telefonu. Účastník kurzu bude umět vést akviziční prodejní hovor, dokáže se odlišit a vytvořit vztah se zákazníkem. Dokáže dosáhnout cíle, který si před telefonním hovorem zadá.

Využijte i individuální výuku je adresnější, efektivnější a obchodní výsledky se rychleji dostaví. Realizujeme i firemní trénink po celé ČR. 

DOPORUČUJEME: pro začátečníky, mírně pokročilé operátory a obchodníky doporučujeme kurzProfesionální telefonická komunikace„.

Základní informace ke kurzu Akviziční prodej po telefonu“:

• Akvizice v telemarketingu – jak udělat z nevyhnutelného zajímavé a úspěšné
• Obchodní telefonování je klíčovou dovedností, kterou je potřeba neustále přizpůsobovat očekávání zákazníka
• Budování vztahu od prvopočátku je nezbytností
• Budoucnost je ve vztahovém prodeji
• Styl telefonování se změnil – změňte staré návyky a vytrvejte
• Stop zbytečným hovorům
• Motivace, vnitřní bariéry v telefonické komunikaci

Obsah tréninku Akviziční prodej po telefonu“:

Cíle a struktura hovoru
• Kdy voláme a čeho chceme dosáhnout?
• Očekávání versus zkušenosti zákazníka
• Jak by měl vypadat prodejní telefonický hovor?

Pilíře telefonické komunikace
• Základní pravidla efektivní komunikace
• Asertivita jako součást telefonické komunikace
• Bariéry v telefonické komunikaci – strach a jeho druhy, motivace, odlišnost
• Rozdíly mezi osobní a telefonickou komunikaci
• Vhodná volba slov při prodejném hovoru – stručnost, podnětnost, barvitost, příklady, dialog
• Znalost osobnostní typologie zákazníka

Struktura prodejního/akvizičního hovoru:
• Pohled na realitu – cíl hovoru (maximum a minimum)
• Kdo se ptá, ten vede – vhodné kladení otázek a jejich typologie
• Kdo nenamítá, nevnímá – práce s námitkami a jak je úspěšně zpracovávat
• Zákazník jako partner – myslete na budoucnost vztahu, sbírejte informace z minulosti a využijte je v přítomnosti

Typologie zákazníka
• Kdo je na druhé straně?
• Jak s ním úspěšně jednat?
• Různé motivační prostředky podle typů zákazníků
• Analýza tel. hovorů – reálné situace (možnosti rozvoje, příležitosti pro obchod)

Od vize k provizi
• Plánování jako základ
• Cílová představa tvoří skutečnost
• Paretovo pravidlo v obchodě

Profil absolventa:
• Je schopen si uvědomit svoje silné a slabé stránky komunikace
• Je schopen silné stránky využívat a slabé eliminovat
• Zná rozdíly mezi osobním a telefonickým prodejem
• Umí efektivně vést telefonický hovor a řešit námitky
• Je schopen navázat vztah se zákazníkem
• Umí odhadnout zákazníka a vhodně prezentovat nabídku
• Dokáže s vlastními chybami následně pracovat
• Chápe důležitost vlastního přístupu

Metody a techniky Akviziční telefonický rozhovor“:

Nahrávání telefonických hovorů, modelové a reálné obchodní situace, diskuse, skupinová práce, práce jednotlivců s koučovacím přístupem. Pro upevnění dovedností, znalostí a maximální využití poznatků z tréninku je potřeba navazovat individuálním koučování a rozvíjet motivaci účastníka.

Pracujete v e-shopu a poskytujete poradenství či odborné informace? Řešíte stížnosti, jděte do kurzu Efektivní telekomunikace v eshopech„.

Lektor: Ing. Z.Tomaidesová – specializace prodejní a komunikační dovednosti, osobní rozvoj Master NLP

Specifikace kurzu: Po ukončení školení obdrží účastníci Osvědčení o absolvování kurzu.  Cena kurzu zahrnuje teze lektora a malé občerstvení.

Rozsah výuky a doba konání. 8 hodin, 9:00 – 17:00 hod.

Cena kurzu: 3.500 Kč/os./den kurz pro veřejnost

Nevyhovuje vám termín? Napište nám o individuální výuku na info@edux.cz.

 

Odebírání novinek

Nejsme spam! Další informace najdete v našich zásadách ochrany osobních údajů. Po přihlášení se podívejte se i do složky hromadná nebo Spam. Děkujeme

DEJTE SI ODBĚR. ZÍSKEJTE WORKBOOK A TIPY ZDARMA!

Inspirace, akce a tipy do schránky 2-3 x měsíčně.

Nespamujeme! Další informace naleznete v našich https://edux.cz/obchodni-podminky/ zásadách ochrany osobních údajů https://edux.cz/obchodni-podminky/